מאמרים בנושא קידום ושיווק באינטרנט

מחקר מילות מפתח

כאשר אנו מתחילים בקידום אתר, הדבר החשוב ביותר הוא מחקר מילות המפתח, או במילים אחרות - ההחלטה אלו ביטויים אנחנו מקדמים באתר. מאמר זה לא יעסוק רק במחקר הטכני עצמו, כי אם

איך משתמשים בכלי מילות מפתח

כלי מילות המפתח של גוגל מאפשר לראות נתונים כגון אומדני תנועה, מספר ממוצע של חיפושים, רעיונות למילות מפתח ועוד נתונים נוספים עליהם נפרט בהמשך. כדי להגיע לכלי עליכם להיכנס

מדריך לבניית פרופיל קישורים

עבודת קידום האתר מתחלקת לשתי מערכות - המערכה הראשונה היא עבודה בתוך האתר והמערכה השנייה היא עבודה מחוץ לאתר. במאמר הבא אנחנו נדבר על עבודת קידום מחוץ לאתר

חשיבות התוכן באתר

הרבה פעמים אנחנו נתקלים בשאלה: "למה אני צריך מאמרים ותוכן באתר? זה לא מעניין אף אחד!" ובכן... זה מעניין את גוגל. מאד אפילו. ותתפלאו לדעת - מאמרים מקצועיים בתחום שלכם מעניינים

להיות מקדם מתחיל

אז עשינו את קורס הקידום המורחב, קראנו מאמרים, הכנו שיעורי בית, בחנו אתרים, אולי עשינו נסיונות על אתר של חבר או שבנינו אתר דמי ואולי אפילו קיבלנו תעודה מרשימה. ומה עכשיו?

כלי מנהלי אתרים בגוגל

כחלק משלל הכלים המשמשים אותנו בהליך של קידום האתר ניתן למצוא כלים רבים למטרות שונות כמו כלים לניתוח קישורים נכנסים,כלים שונים לשיפור האופטימיזציה של מבנה האתר ברמת הקוד, ההיררכיה והאופטימיזציה של תוכן האתר

למה חשוב לרשום את העסק ב- Google places

Google places מציע לבעלי עסקים לפתוח בתוכו כרטיס ביקור עבור העסק שלהם בו ייכללו הפרטים הבסיסיים של העסק, כמו למשל: שם העסק, תיאור העסק, כתובת העסק, מספר הטלפון של בית העסק

יצירת מפת אתר - תהליך עבודה

בחלק הראשון של הכתבה דיברנו על מה זה מפת אתר, החשיבות התיאורטית של מפת האתר, מה היא כוללת ולמה גוגל אוהב וצריך אותה. במאמר זה נסביר ברמה המעשית איך בונים מפת אתר

מה זה מפת אתר, ולמה?

מפת אתר היא מודל חזותי ומאורגן טקסטואלית של תוכן באתר אינטרנט, המאפשר למשתמשים ולמנועי חיפוש לנווט באתר כדי למצוא את המידע שהם מחפשים, בדיוק כמו מפה גיאוגרפית המסייעת לתיירים

כל מה שצריך לדעת גוגל אנליטיקס

קידום אתרים הוא אחד הדרכים הנפוצות ביותר כיום לפרסום. בעידן בו האינטרנט תופס נתח גדול ומשמעותי ביותר - אין פלא שרבים פונים לכיוון זה של קידום האתר (העסק) שלהם במנוע החיפוש הגדול והנחשב

האם אני צריך חברת קידום אתרים?

האם קידום אורגני מתאים לעסקים קטנים ובינוניים? האם שווה לעסק קטן ללא תקציב פרסום בשמיים להשקיע בקידום בגוגל נתח גדול מתקציב הפרסום השנתי שלו? האם כל עסק קטן ובינוני

בעיית שכפול תוכן ודרכי טיפול בה

נושא שכפול התוכן כיום הוא בין הבעיות הנפוצות בחלק גדול מאוד מהאתרים ברשת, בעיה שיכולה לגרום לענישה ע"י גוגל המשקיעה מאמצים באיתור תוכן משוכפל בתוך האתר ומחוצה לו

גוגל פלוס ככלי מרכזי לקידום אתרים - חלק א'

גוגל פלוס, הרשת החברתית מבית גוגל אשר עלתה לאוויר ביוני 2011, הופכת בחודשים האחרונים לכלי מרכזי וחשוב עבור קידום אתרים במנועי חיפוש וכל תהליך הקידום בגוגל ובשאר המנועים

גוגל פלוס ככלי מרכזי לקידום אתרים - חלק ב'

גוגל פלוס, בדיוק כמו פייסבוק, מאפשר לפתוח לכל עסק, אמן, איש ציבור וכדומה - דף עסקי. בכדי להוביל על פייסבוק גם בתחום הזה, גוגל פלוס ביצעה מספר שינויים שפונים בעיקר למקדמי אתרים אורגניים

עדכוני גוגל וההשפעה על קידום אתרים - חלק א'

שנת 2013 הייתה שנה קשה עבור חברות האינטרנט אשר עוסקות בקידום אתרים מקצועי, הן בארץ והן בחו"ל. במהלך שנה זו גוגל שחררה מאות עדכוני אלגוריתמים שונים, זאת במטרה אחת וברורה

עדכוני גוגל וההשפעה על קידום אתרים - חלק ב'

בפרק הראשון עברנו על השינויים שביצע גוגל במהלך שנת 2012 ושנת 2013, על ההשפעה של שינויים אלו על קידום אתרים באינטרנט ותוצאות החיפוש והתחלנו לגעת בדרכים החדשות לקידום

קידום אורגני ורשתות חברתיות

מנועי חיפוש באינטרנט, ובפרט גוגל, הם בעצם המהפכה השנייה אחרי המצאת הדפוס של גוטנברג מהמאה ה- 15. קידום אורגני הוא הדרך של אתרי האינטרנט לפצח את מנוע החיפוש ולהגיע לכמות

...
...

03-7612424